Kleine update met fietskoplamp en 3d geprinte beugel. Voorlopig is deze nog in PLA, maar de definitieve versie zal in staal of aluminium zijn. Ik heb ineens ook maar een bromfiets certificaat aangevraagd nu het nog eenvoudig en goedkoop kan via BEVHA. Vanaf de zomer moet het via een erkend oldtimerexpert……….Ik hoop deze week ook eens een snel testritje te doen. Veel power heeft het ding niet, het zijn vooral de looks.